:askbmm Danışmanlık
BestPay4Gold
MedyaNet
Chaîne des Rôtisseurs
Bizzadana
OYTEK OYAK Teknoloji Bilişim ve Kart Hizmetleri
Migros Yılbaşı Mini Site
Kimkazandı.com
Paşabahçe Mağazaları
MigrosCep
Pegasus Uçuş Noktası Bulma Oyunu
Daha Ucuzu Yok
Sakıp Sabancı Kişisel web sitesi
Güneş Sigorta
Enucuzgsm.com
Kariyerinfo
KOÇTAŞ
Sabancı Holding
Sınırsız Mavi
İş Gelsin
Anadolu Dahiliye Grubu
Intranet Geliştirme
Antiques For Future
Migros Kurban Minisite
Migros Ramazan Minisite
Turk.Net
Kimi Öperdim.com
Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu
Vodafone VPro Portal
Teknosa
Hexagon Studio
S Uluslararası Binicilik
MigrosClub Mobil
Cot-n
Sabancı Altın Yaka ödülleri
Migros Sanal Market / Kangurum
Bizden Haberler
Vodafone, Guinness Rekorlar Kitabı'nda
Vodafone Türkiye, aynı anda 1.023 çalışanına yaptığı sınav ile Dünyanın En Geniş Katılımlı Online Sınavı’nı yaparak, Guinness Rekorlar Kitabı’na girmeye hak kazandı.
Vodafone, satış kanalındaki bayi çalışanlarının bağlılığı ve gelişimini sağlamak üzere hayata geçirdiği Vodafone Professionals (VPRO) portalı üzerinden 1.023 çalışanı ile Dünyanın En Geniş Katılımlı Online Sınavı’nı yaparak, Guinness Rekorlar Kitabı’na girmeye hak kazandı. Türkiye’nin dört bir yanından 1023 Vodafone kurumsal satış temsilcisi, 30 Aralık 2011 tarihinde saat 08.30–09.30 saatleri arasında, Guinness World Records Türkiye Temsilcisi ve Hakemi Şeyda Subaşı’nın gözlemleriyle, vpro.com.tr üzerinden aynı anda Dünyanın En Geniş Katılımlı Online Sınavı’nı gerçekleştirmek üzere yarıştı.
İstanbul Nizamoğlu Kurumsal Satış Kanalı’nda yapılan gözlemde, bir saat boyunca hem sınavın içeriği hem de uygulanma şekli gözlemlendi. Sınavın içeriği Vodafone’un ürün ve servisleriyle ilgili. Her ay düzenli olarak yapılan bu sınavda amaç çalışanların bilgisini test etmek. Türkiye’nin 30 farklı şehrinde, 70 kurumsal bayide gerçekleştirilen bu rekor denemesinde
Vodafone’un kurumsal satış kanalı çalışanları, Guinness Rekorlar Kitabı’na isimlerini yazdırmaya hak kazandılar. Bu rekor, en son 877 katılımcı ile 21 Ekim 2010’da Almanya’da Yahoo Cisco Network Academy, allvatar.com ve eGames Media tarafından düzenlenen bir organizasyon ile kırılmıştı.
vPRO nedir?
vPRO, Türkiye’nin dört bir yanında faaliyet gösteren Vodafone Kurumsal Satış Kanalı çalışanlarının, pazarlama ve satış faaliyetlerinde ihtiyaç duyabilecekleri tüm bilgi ve destek gereksinimlerini karşılayacak şekilde, APLIMAX’ın yazılım ve geliştirme desteğiyle tasarlandı. 1 Haziran 2008’de canlıya alınan portal, Türkiye genelindeki 70 kurumsal satış kanalında çalışan satış temsilcileri ve ofis yöneticileri ile Vodafone markasını müşteri karşısında en efektif şekilde temsil edebilecek yetkinlikte bir ekip oluşturmak hedefiyle hayata geçirildi. Vodafone Türkiye Satış ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Mehmet Sinan Kızıldağ, kurumsal satış kanalı çalışanlarının müşteri deneyiminin en önemli parçalarından birini temsil ettiğini belirterek, sözlerine şöyle devam etti: "vPRO, bir yandan kurumsal satış kanalı çalışanlarımızın kafalarındaki tüm soru işaretlerine yanıt bulabilecekleri, tüm bilgi ve içeriklerin bir arada yer aldığı bir platform sunarken, diğer yandan vizyonumuzu efektif şekilde hayata geçirebilmemiz adına bir rehber niteliği taşıyor."
Kaynak: Hürriyet İK

İstanbul Nizamoğlu Kurumsal Satış Kanalı’nda yapılan gözlemde, bir saat boyunca hem sınavın içeriği hem de uygulanma şekli gözlemlendi. Sınavın içeriği Vodafone’un ürün ve servisleriyle ilgili. Her ay düzenli olarak yapılan bu sınavda amaç çalışanların bilgisini test etmek. Türkiye’nin 30 farklı şehrinde, 70 kurumsal bayide gerçekleştirilen bu rekor denemesinde
Vodafone’un kurumsal satış kanalı çalışanları, Guinness Rekorlar Kitabı’na isimlerini yazdırmaya hak kazandılar. Bu rekor, en son 877 katılımcı ile 21 Ekim 2010’da Almanya’da Yahoo Cisco Network Academy, allvatar.com ve eGames Media tarafından düzenlenen bir organizasyon ile kırılmıştı.
vPRO nedir?
vPRO, Türkiye’nin dört bir yanında faaliyet gösteren Vodafone Kurumsal Satış Kanalı çalışanlarının, pazarlama ve satış faaliyetlerinde ihtiyaç duyabilecekleri tüm bilgi ve destek gereksinimlerini karşılayacak şekilde, APLIMAX’ın yazılım ve geliştirme desteğiyle tasarlandı. 1 Haziran 2008’de canlıya alınan portal, Türkiye genelindeki 70 kurumsal satış kanalında çalışan satış temsilcileri ve ofis yöneticileri ile Vodafone markasını müşteri karşısında en efektif şekilde temsil edebilecek yetkinlikte bir ekip oluşturmak hedefiyle hayata geçirildi. Vodafone Türkiye Satış ve Müşteri Operasyonlarından Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Mehmet Sinan Kızıldağ, kurumsal satış kanalı çalışanlarının müşteri deneyiminin en önemli parçalarından birini temsil ettiğini belirterek, sözlerine şöyle devam etti: "vPRO, bir yandan kurumsal satış kanalı çalışanlarımızın kafalarındaki tüm soru işaretlerine yanıt bulabilecekleri, tüm bilgi ve içeriklerin bir arada yer aldığı bir platform sunarken, diğer yandan vizyonumuzu efektif şekilde hayata geçirebilmemiz adına bir rehber niteliği taşıyor."
Kaynak: Hürriyet İK
Diğer haberler
- APLIMAX'ın yazılım ve bilgi işlem güvenliği artık tescilli
Global ölçekte yazılım ve bilgi işlem güvenliği sertifikası olan ISO 27001 için denetimlerden geçen APLIMAX, bu süreci başarıyla tamamlayarak sertifikasyonu kazandı.

Copyright © 2025 Aplimax Ltd. Şti.
Nidakule Göztepe, Kat : 23 Bora Sokak No: 1 Merdivenköy / Kadıköy / İSTANBUL
Telefon : 0216 545 75 95
Bize Ulaşın Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikası
Telefon : 0216 545 75 95
Bize Ulaşın Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikası


